ماهان و آرمانماهان و آرمان، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

هدیه های آسمانی

نوازش

1393/3/14 15:54
نویسنده : مامان دوقلوها
98 بازدید
اشتراک گذاری

چشمای بسته ی تورو، با بوسه بازش میکنم

قلب شکسته ی تورو، خودم نوازش میکنم

نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی

تا وقتی من کنارتم به هرچی بخوایی میرسی 

خودم بغل میگیرمت، پُر میشم از عطر تنت

کاشکی توهم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای توش شبا بهونه هاتو میشمارم

جای تو گریه میکنم، جای تو غصه میخورم

خودم بغل میگیرمت، پُر میشم از عطر تنت

کاشکی توهم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای توش شبا بهونه هاتو میشمارم

جای تو گریه میکنم، جای تو غصه میخورم

 

هرچی که دوس داری بگو، حرفای قلبتو بزن

دل خوشی هات مال خودت، درد دلات برای من

من واسه یه داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوایی تا به تو دنیامو بدم

هرچی که دوس داری بگو، حرفای قلبتو بزن

دل خوشی هات مال خودت، درد دلات برای من

من واسه یه داشتن تو، قید یه دنیا رو زدم

کاشکی ازم چیزی بخوایی تا به تو دنیامو بدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)